rss
twitter
    Moj Chomiczek: muza, filmy, ksiazki, gry do sciagniecia !

Gierka gierce nierowna...

Nie ma takich ludzi, którzy nie wiedza, czym jest gra, co składa się na grę oraz jej rodzaj. Jako iż jestem sympatykiem ( nie maniakiem ; ] ) gier, chciałbym wam przedstawić przyjazny dla ucha tytuł „Anno” z gatunku strategii…

Pierwszą częścią gry jest Anno oznaczone numerkiem 1602, które powstało w 1998 na świecie, premiera w Polsce odbyła się na początku 2000 roku. Jak na strategie przystało, zdobyła rzesze fanów ( w tym i mnie ). Pamiętam ze poznałem Anno tylko w wersji demonstracyjnej. Jakiś czas później zdobyłem oryginalna grę i zacząłem przechodzić misje, dopóki mi się nie znudziło mozolne rozwijanie naszej osady. Mógłbym rzec ze na tej grze się wychowałem, miałem zaledwie 11 lat ; ]

Druga część to Anno 1503, które powstało w 2002, premiera w Polsce odbyła się na początku 2003 roku. Niestety, ale ta część nie została przeze mnie zauważona i nie mogę się kompletnie wypowiedzieć. Może kiedyś …

Trzecią a zarazem najlepszą częścią gry jest Anno oznaczone numerkiem 1701. Gierka powstała 4 lata po poprzedniczce, czyli 2006 rok, zarówno na świecie jak i w Polsce.
Fabuła gry jest naprawdę ciekawa, każda następna misja poprzedza poprzednia. Jakby ktoś się naprawdę wciągnął i przeszedł ta część gry ( w której mamy do dyspozycji niestety/az 10 misji ) i grę dowolna w której my ustalamy warunki zwycięstwa – a jest z czego wybierać to producent - Related Designs wydal również dodatek do gry pod tytułem „Klątwa smoka”, a jego fabuła naprawdę utkwi każdemu zapalonemu graczu w sercu. Dialogi w wersji polskiej są bardzo mile dla ucha.

Czwarta i ostatnia część pt. „Anno 1404” miałem okazje przetestować kilka dni temu. Podobno miała być to część oparta na nowym silniku graficznym, lecz nie mam zamiaru się wypowiadać.
Graficznie nie rożni się zbytnio od poprzedniczki ( 1701 ), a wymogi ma takie ze brak slow ( w porównaniu ze znanym gta 4 który u mnie działa na średnich detalach to Anno pod względem wymogów jest MEGA KOLOSEM ). Niestety, ale w grę, która klatkuje na każdej jednej animacji, grac nie będę.

Na koniec coś milego dla oczu. Screen z mojej ulubionej części 1701 !

0 komentarze:

Prześlij komentarz